تلویزیون هایسنس 55 اینچ A62G اسمارت 4K مدل 55A62G

تلویزیون هایسنس 55 اینچ A62G اسمارت 4K مدل 55A62G

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تکنولوژی صفحه: HDR
  • کیفیت تصویر: 4K
  • نوع رابط هوشمند: VIDAA
  • هوش مصنوعی: دارد
فروشنده فروشنده: فروشگاه باروزی

09119197818
09026500303

آماده ارسال ناموجود
24,160,000
5%
23,100,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تلویزیون هایسنس 55 اینچ A62G اسمارت 4K مدل 55A62G

تلویزیون هایسنس 55 اینچ A62G اسمارت 4K یکی از هوشمندانه ترین تلویزیون های ساخته شده توسط برند خوشنام هایسنس است ؛ فناوری ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی Hisense UHD طیف رنگ پیکسل های مجاور را تجزیه و تحلیل می کند و صحنه به صحنه رنگ آمیزی را بهینه می کند. عملکرد ساده به لطف VIDAA U5 برنامه های مورد علاقه را می توان به صورت جداگانه مرتب کرد و با سرعت رعد و برق از طریق رابط کاربری قابل تنظیم VIDAA U فراخوانی کرد. انعطاف بیشتر ، فردیت بیشتر و زمان پاسخ سریعتر. با VIDAA Free ، محتوای رایگان را نیز می توان در یک نگاه فراخوانی کرد. نور آبی کم از نور آبی مضر اجتناب کنید. با راه‌حل نرم‌افزار Low Blue Light ، تلویزیون Hisense یک نمایشگر رنگی بهینه با انتشار نور آبی کمتر را تضمین می‌کند که برای چشم انسان سالم‌تر است. طراحی بدون قاب ساختار بسیار مسطح و قاب فلزی بسیار ظریف طراحی مینیمالیستی و ظریف را به تصویر می‌کشد. مواد با کیفیت بالا همراه با فناوری پیشرفته بر تقاضا برای بالاترین کیفیت تاکید می کند. حالت بازی برای گیمرهایی که در میان شما هستند ، حالت بازی لذت بازی خالص را ارائه می دهد. با استفاده از ALLM ، تلویزیون به طور خودکار به حالت بازی با کمترین تأخیر در ارتباط با کنسول بازی تغییر می کند. می توانید تنظیمات آزاردهنده خود را از طریق کنترل از راه دور ذخیره کنید و تمرکز کاملی برای بازی داشته باشید. دستیارهای زبان دستیارهای زبان الکسا توکار یا دستیار Google بالاترین سطح راحتی را ارائه می دهند و با لمس یک دکمه روی کنترل از راه دور ، از فرمان های شما خوشحال می شوند. با استفاده از ALLM ، تلویزیون به طور خودکار به حالت بازی با کمترین تأخیر در ارتباط با کنسول بازی تغییر می کند. می توانید تنظیمات آزاردهنده خود را از طریق کنترل از راه دور ذخیره کنید و تمرکز کاملی برای بازی داشته باشید. دستیارهای صوتی دستیارهای صوتی الکسا توکار یا Google Assistant که با لمس یک دکمه روی کنترل از راه دور فرمان های شما را دریافت می کنند ، حداکثر راحتی را ارائه می دهند.  

تلویزیون هایسنس 55 اینچ A62G اسمارت 4K مدل 55A62G

کیفیت تصویر تلویزیون 4K هایسنس مدل 55A62G

تلویزیون‌ های سازگار با محدوده دینامیکی بالا (HDR) به شما این امکان را می‌ دهند که هنگام مشاهده محتوای HDR ، تصویری واقعی‌ تر نشان دهید ، تصویری با کنتراست ، روشنایی و رنگ بیشتر از همیشه. HD موجود را با موتور قدرتمند 4K افزایش مقیاس ما به سطح بعدی ببرید. تماشا کنید زیرا همه ورزش‌ها ، برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ های مورد علاقه‌ تان بدون زحمت به کیفیتی نزدیک به کیفیت 4K Ultra HD ارتقا یافته‌ اند. 1080p بزرگتر و زیباتر . تلویزیون هایسنس 55 اینچ A62G اسمارت 4K مدل 55A62G وضوح تصویر چهار برابر فول اچ دی ، 8.3 میلیون پیکسل و نور پس زمینه LED با آرایه کامل ، تصویر واضح تر و رنگارنگ تر را ایجاد می کند. تصاویر دقیق در 4K Ultra HD. 4 برابر وضوح Full HD: جزئیات بسیار ظریف در وضوح 4K UHD 3840 x 2160 پیکسل. 4K Ultra HD تصاویر واضح با عمق عالی ، حرکت صاف و کنتراست بالا و جزئیات واضح را امکان پذیر می کند. HDR (Dolby Vision ، HDR10، HDR10+ ، HLG) فضای رنگی بسیار وسیعی را امکان پذیر می کند تا تصاویر با محدوده دینامیکی بالا نمایش داده شوند. ریزترین جزئیات برای بیننده قابل مشاهده می شود. فناوری ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی UHD سیگنال FHD را به کیفیت تقریباً 4K بهینه می کند. فناوری ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی Hisense UHD به جای افزایش مقیاس هر پیکسل 4 برابر ، طیف رنگ پیکسل های مجاور را تجزیه و تحلیل می کند و صحنه به صحنه رنگ آمیزی را بهینه می کند. از نور آبی مضر اجتناب کنید. با راه‌حل نرم‌ افزار Low Blue Light ، تلویزیون Hisense یک نمایشگر رنگی بهینه با انتشار نور آبی کمتر را تضمین می‌ کند که برای چشم انسان سالم‌ تر است.

تلویزیون هایسنس 55 اینچ A62G اسمارت 4K مدل 55A62G

صدایی رسا و 20 واتی تلویزیون هایسنس 55 اینچ A62G اسمارت 4K مدل 55A62G

DTS (Dedicated To Sound) مجموعه ای از فناوری های صوتی چند کاناله است. کیفیت صدای تلویزیون هایسنس 55 اینچ A62G اسمارت 4K مدل 55A62G را هنگام مشاهده و گوش دادن به فیلم، موسیقی و سایر محتواها بهینه می کند ، به شرط اینکه صدایی طبیعی داشته باشید. تکنولوژی سینما برای خانه شما ما در حال صحبت با جزئیات بیشتر در سایه ها ، هایلایت های واضح تر و رنگ های بسیار زنده تر هستیم. خود را در جزئیات صوتی فوق العاده غوطه ور کنید تجربه صوتی فراگیرتر به لطف مجازی سازی محتوای سطح بالاتر نسبت به تنظیمات استریو سنتی این سیستم از دو عدد بلندگو با توان خروجی 20 وات تشکیل شده است. بنابراین صدایی قدرتمند با کیفیت را تولید می کند. با وجود فناوری Dolby Digital صدا به صورت فشرده پخش می شود.  قاب ساختار بسیار مسطح و قاب فلزی بسیار ظریف طراحی مینیمالیستی و ظریف را به تصویر می‌کشد. مواد با کیفیت بالا همراه با فناوری پیشرفته بر تقاضا برای بالاترین کیفیت تاکید دارد.

تلویزیون هایسنس 55 اینچ A62G اسمارت 4K مدل 55A62G

امکانات هوشمند تلویزیون هایسنس 55 اینچ A62G اسمارت 4K مدل 55A62G

HEVC (همچنین به عنوان H.265 شناخته می شود) استاندارد آینده برای رمزگشایی ویدیوی 4K است. این به شما امکان می دهد محتوای 4K را از طریق وب یا از طریق USB بدون نیاز به تجهیزات دیگری پخش کنید. قابلیت VP9 برای مشاهده محتوای 4K در یوتیوب ضروری است. نتفلیکس پیشروترین سرویس اشتراک اینترنت در جهان برای لذت بردن از نمایش های تلویزیونی و فیلم ها است. اعضای نتفلیکس می توانند فوراً برنامه های تلویزیونی و فیلم های مورد علاقه خود را مستقیماً از تلویزیون هایسنس خود پخش کنند. جدیدترین نمایش‌ها و فیلم‌های Netflix را تا رزولوشن 4K Ultra HD ، در تلویزیون هایسنس 55 اینچ A62G اسمارت 4K مدل 55A62G دریافت کنید! از Netflix با یک دکمه دسترسی لذت ببرید! icflix بهترین ارزش ، انتخاب و تجربه سرگرمی آنلاین را به یک پایگاه مشترک در سراسر جهان ارائه می دهد. با ارائه محتوای Jazwood ، بالیوود و هالیوود در یک مکان ، icflix به عنوان یک پلتفرم ویدیویی منحصر به فرد در صورت تقاضا عمل می کند که هم مشترکین MENA و هم برای مخاطبان جهانی می توانند از آن لذت ببرند. VIDAA نسل جدیدی از تلویزیون است که فقط با مقدار مناسبی از هوشمندی که در راه شما قرار نمی گیرد. از آنجایی که گاهی اوقات شما فقط می‌خواهید از تلویزیون زنده ، پخش تلویزیونی ، ویدیوی درخواستی مانند Netflix و Stan استفاده کنید، اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دکمه را فشار دهید. ابتدا محتوا، بدون حقه. حالا این عالی است. می‌توانید از تلفن هوشمند ، تبلت ، iPad خود برای کنترل تجربه YouTube در تلویزیون استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که تلفن ، رایانه لوحی یا رایانه شما به همان شبکه Wi-Fi دستگاه تلویزیون شما متصل است. آن را کشف کنید، از آن لذت ببرید! دکمه Google Assistant را روی کنترل از راه دور فشار دهید تا با صدای خود کارهای بیشتری در تلویزیون انجام دهید. از Google بخواهید که جدیدترین فیلم های پرفروش ، پخش جریانی، یا باز کردن بازی های چند نفره را جستجو کند. با اتصال دستگاه های هوشمند خانه ، نور را کم کنید. وظایف را مدیریت کنید و تقویم خود را ببینید. یا از آن سؤال بپرسید و پاسخ آن را در تلویزیون خود ببینید. با کنترل صوتی ، می‌ توانید برنامه‌ها را باز کنید ، میزان صدا را تنظیم کنید و برنامه‌های مورد علاقه‌ تان را با استفاده از صدایتان جستجو کنید. فقط دکمه Google Assistant را روی کنترل از راه دور فشار دهید تا با Google صحبت کنید. نوار صوتی ، هدفون یا قطعات استریو سازگار را به صورت بی سیم به تلویزیون خود متصل کنید. سپس آن را بالا ببرید. به نظر می رسد لیست های پخش مورد علاقه شما بهتر به نظر می رسد. A6G بیش از چهار برابر وضوح تصویر معمولی 1080p HD را ارائه می دهد. با Android TV ، می‌توانید بیش از 700000 فیلم و نمایش را در یک مکان کشف کنید. از Google بخواهید تلویزیون شما را با صدای شما کنترل کند. و با Chromecast داخلی به راحتی عکس‌ها، ویدیوها و موسیقی خود را از دستگاه‌ها به تلویزیون خود ارسال کنید. به آن حالت Dolby Vision HDR و Auto Low Latency Game Mode اضافه کنید. یا همانطور که ما آن را می نامیم ، یک تلویزیون با ظاهر عالی.

تلویزیون هایسنس 55 اینچ A62G اسمارت 4K مدل 55A62G

تکنولوژی صفحه
HDR
کیفیت تصویر
4K
نوع رابط هوشمند
VIDAA
هوش مصنوعی
دارد
سری
6
سال تولید
2021
رنگ
مشکی
نوع نمایشگر
پنل LED
رزولوشن
3840x2160
پردازنده تصویر
پردازنده چهار هسته ای
رفرش ریت
60 هرتز
سیستم صوتی
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
درگاه های ارتباطی
Wi-Fi / Bluetooth
تعداد درگاه HDMI
4
تعداد درگاه USB
3
composite
دارد
LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی
دارد
شناسه کالا
8003269520132

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...